כתיבה שיווקית באינטרנט

כתיבה שיווקית באינטרנט הינה כלי ראשון במעלה לתקשורת פורייה ויעילה עם קהל הלקוחות שלכם. כתיבה שיווקית הופכת את המסרים השיווקיים של החברה, העסק או הארגון שלכם למעניינים ונגישים יותר עבור הגולשים.

אתר אינטרנט הוא שלוחה דינאמית של החברה שלכם. יתרה מכך, הוא הפנים של החברה. המפגש של הגולש עם האתר, בין אם מדובר במפגש ראשון או חוזר, קריטי להמשך היחסים ביניכם; אין זה משנה מה המסר שאתם מבקשים להעביר לגולש (מכירה, מידע אודות שירות מסוים, קטלוג מוצרים וכן הלאה), חשוב שתעבירו אותו בצורה מקורית, מעניינת ואפקטיבית.

כתיבה שיווקית באינטרנט משלבת יכולות ביטוי בכתב בהתאם לכללי השפה לצד הבנה וניסיון בהרגלי גלישה וקידום אורגני (SEO). קטגורית כתיבת התכנים לאינטרנט מתחלקת באופן גס לשלוש קטגוריות:

  • כתיבה שיווקית “אמיתית”: כתיבה המבוססת על הגדרת יעדים והבנה עמוקה של אסטרטגית השיווק של הארגון. כתיבת התכנים מבוצעת כמעט תמיד על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון קודם ומתוקצבות בהתאם synthroid 100 mcg.
  • כתיבה שיווקית של בעל העסק כחלק מתהליך הקמת האתר: כאשר מקימים אתרי אינטרנט בתקציבים בינוניים/נמוכים, יש צורך בהזנת תכנים אך אין תקציב או רצון לשלם בעבורם. בעל העסק או מי מטעמו נקראים לדגל ומייצרים תכנים נכונים מבחינה תכנית, אך על פי רוב לוקים בחסר בהקפדה על שפה תקינה, דגשים שיווקיים, פיסוק, עיצוב וכן הלאה. חסרון נוסף שבא לידי ביטוי הוא אי הקפדה על עדכון שוטף של תכני האתר, המשפיע לרעה על ביצועיו.
  • כתיבה לצרכי קידום: סוג הכתיבה הנחות ביותר המיועד בעיקר (ועל פי רוב אך ורק) לגרום למנועי החיפוש לשפר את מיקומי האתר במסגרת תהליכי SEO (קידום אורגני). התכנים מוזמנים כמעט לפי משקל ומיוצרים בתהליך של סרט נע, לא אחת תוך שימוש בתכנות שמשכפלות תוכן או מטמיעות שינויים קלים בטקסט כדי לייצר מספר מאמרים ממאמר אחד. התכנים הללו לרוב אינם קריאים ומייצרים רושם רע למדי בעיני מי שפתח ספר או שניים בימי חייו.

הניסיון שלנו בכתיבה שיווקית ובקידום אתרים, מאפשר לנו לראות את שני צידי המטבע ולייצר תכנים המשלבים שימוש בשפה נכונה לצד יישום דגשים שמשפיעים על תהליכי SEO. אנחנו יודעים שהקפדה על שילוב נכון של השניים תסייע לגולשים למצוא את המידע שהם מחפשים בתוך האתר ותאפשר לבעל האתר להעביר באופן התמציתי והמדויק ביותר את המסרים השיווקים החשובים לו. אנו מקפידים לייצר תכנים על בסיס קבוע באתר, ב-News Letters ופלטפורמות תומכות כמו פייסבוק, טוויטר ויוטיוב.