כתיבת מאמרים לקידום אתרים

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט הפכה מזמן לתעשייה עצומה בהיקפה המשלבת שימוש בכלים אוטומאטיים, במטרה לעמוד בדרישות הבלתי נתפסות לתוכן מקורי. החיפוש ההולך וגובר אחר הניסיון להבין עד כמה שניתן את האלגוריתם של גוגל לקידום אתרים בתוצאות החיפוש (SEO), הוביל את שוק מקדמי האתרים למסקנה שהתוכן הוא המרכיב החשוב ביותר בתהליך הקידום. הבסיס להנחה זו נכון ומוכח בפועל: אתרים המכילים תוכן מקורי זוכים לקדימות על פני אתרים המכילים בעיקר תמונות או קבצי FLASH. הבעיה החלה כשמקדמי האתרים הבינו שהם יכולים לעשות שימוש בהנחה שהאלגוריתם של גוגל לא יודע (עדיין) להפריד טוב מספיק בין תוכן איכותי, לתוכן המהווה בסך הכל קיבוץ חסר משמעות של פסקאות המכילות מילות חיפוש (Keywords) בתדירות מסוימת buy synthroid online. חיש קל צצו אתרי מאמרים כפטריות לאחר הגשם, שתפקידם היחיד הוא לשלוח קישורים לאתרים “אמיתיים” לצורך קידומם. איכות התוכן הפכה למעשה ללא רלוונטית; הכמות תפסה את הקדימות – ובגדול. כיום, רוב המאמרים הנכתבים לאתרי אינטרנט אינם מיועדים כלל לגולשים והתופעה הגיעה לידי כך שאפילו בעלי אתרים שאינם מבינים כמעט דבר בשיווק באינטרנט, אינם רוצים להכניס תכנים לאתרם מתוך תפיסה מוטעית שתוכן באינטרנט הוא בהכרח תוכן זול לצרכי קידום.

 כתיבת מאמרים לאינטרנט המיועדת רק לצרכי קידום תפגע בסופו של דבר – כך אנחנו מאמינים – באתרים שבהם הם מוטמעים. ראשית, גוגל מנסה כל הזמן לאתר את המרכיבים החשובים לגולשים, ולתת להם משקל גבוהה בחישוב סדר דירוג האתרים בתוצאות החיפוש. שנית, במסגרת ההשתפרות המתמדת שגוגל מוכיחה, היא נלחמת ומענישה אתרים שמיישמים שיטות פסולות שכל מטרתן היא לנצל את מנועי החיפוש. שלישית, הגולשים אינם מטומטמים; הם עשויים להיפגש באתר הממוקם בתוצאה טובה פעם אחת, אך אם התוכן שהכתוב בו אינו איכותי, מקורי או מעניין מספיק, הם לא יחזרו אליו שוב.

 כתיבת מאמרים צריכה להתחשב קודם כל בצרכים האמיתיים של קהל היעד של האתר. במידה וכלל זה ייושם, סביר להניח שרוב הדגשים החשובים לצרכי SEO יישמרו: שפה נאותה, הקפדה על כללי תחביר ופיסוק, עימוד נכון, מקוריות, רלוונטיות, מילות מפתח מדויקות, מסרים שיווקיים מוקפדים ותדירות פרסום גבוהה. מי שיתייחס אל האתר שלו באותה רצינות ואחריות שבה הוא מנהל את העסק שלו, ידאג לכתיבת מאמרים שייצרו עניין ונאמנות בקרב הגולשים.

 SEO GUIDE מאמינה בחשיבות כתיבת מאמרים מקוריים, מעניינים ואפקטיביים. אנחנו אוהבים את השפה העברית ושומרים עליה; נדמה לנו שהגולשים שלנו לא מצפים לפחות מכך.