אינסטגרם לעסקים

אינסטגרם לעסקים

רשתות חברתיות ובכללן אינסטגרם עושות שימוש בתגיות (מילים בתוספת הסימן “#”. לדוגמה: נעלי ספורט#) המכונות  Hushtags. השימוש באותן תגיות עשוי לסייע לבעלי עסקים לגרום למשתמשי האינסטגרם להעלות תמונות ולתייג אותן סביב נושא מסויים, מוצר או קמפיין שבעל העסק מעוניין לקדם.

שימוש ב-Hushtags

Hushtags מאפשרות לאגד תמונות של גולשים סביב נושא או רעיון מסויים. השימוש ב-Hushtags פשוט ביותר: לאחר שמצלמים תמונה, ישנה אפשרות להוסיף לצידה תיאור (Caption). פשוט מוסיפים סולמית (#) לפני המילה שמעניינת אותנו  וזהו. אם לדוגמה בעל עסק רוצה שכשגולשים מחפשים “עיצוב שיער” יראו את התמונות שלו, עליו לתייג את התמונות שהוא מעלה באופן הבא: עיצוב שיער#

טיפים חשובים לניהול תחרות תמונות יעילה באינסטגרם

1. היו פעילים באינסטגרם באופן קבוע

צלמו תמונות הקשורות לרעיון או למוצר שאתם רוצים לקדם באמצעות הטלפון הסלולרי, ושתפו אותן ברשתות חברתיות נוספות (פייסבוק, טוויטר וכן הלאה). ככל שתדירות העלאת התמונות תהיה גבוהה יותר, יתחזק הקשר בין המוצר או הרעיון לבין העוקבים אחריו באינסטגרם.

2. הגדירו פרק זמן סביר

כאשר אתם מעלים תחרות תמונות, חשבו מה צריך הגולש לעשות כדי להעלות ולתייג תמונה. לדוגמה: אם אתם מבקשים מגולשים לצלם את עצמם עם משקפי השמש שלהם כדי להשתתף בהגרלת  משקפי שמש חדשים, לא נדרש מהם מאמץ מיוחד. לעומת זאת, אם אתם מבקשים מגולשים להצטלם בחוף הים כדי להשתתף בהגרלת חופשה ביוון, קחו בחשבון שעבור חלק מהגולשים יקח כמה ימים לארגן תמונה כזו.

3. הפיצו את המידע אודות התחרות

אחת ליום בחרו את תמונת האינסטגרם היומית המועדפת עליכם, ושתפו אותה בקיר הפייסבוק שלכם. כך תוכלו לתזכר את האוהדים שלכם אודות התחרות ברמה יום יומית. זו גם דרך נהדרת למשוך גולשים מהפייסבוק לאתר שלכם (בהנחה שאחד היעדים שלכם הוא הגדלת כמות המבקרים באתר).

4. השתמשו ב-API של אינסטגרם 

אם אתם מבינים קצת בתכנות, או שמישהו כזה עובד עבורכם, תוכלו יחסית בקלות לקשר בין חשבון האינסטגרם לאתר האינטרנט שלכם כך שכל תמונה שתעלה לאינסטגרם תפורסם גם באתר. כך תוכלו לייצר תוכן מקורי ורציף ללא מאמץ מיוחד.

5. חלקו פרסים לזוכים

חלוקת פרסים לזוכים הינה דרך נהדרת ליצירת מעורבות בקרב הגולשים שלכם. הקפידו להעניק פרסים בעלי משמעות לזוכים (כאלה שיהיה שווה “להתאמץ” בשבילם) ופרסמו את שמות הזוכים, התמונות הזוכות והפרסים בכל הערוצים העומדים לרשותכם: אתר, דף פייסבוק, אינסטגרם.