פרסום ביוטיוב

יוטיוב עוזר לך להצליח

יוטיוב מזמין אתכם לחזק את המותג שלכם באמצעות ניצול הרגש, הכח והכיף הגדול שטמונים בסרטני וידאו.
שיווק ביוטיוב הופך צופים לאוהדים שלכם ואת האוהדים שלכם ללקוחות חדשים! יוטיוב עוזר לכם להצליח ולגדול – יום אחר יום.

וידאו עוזר לכל עסק להצליח בגדול!

יוטיוב מקל על כל עסק לשווק את שירותיו באמצעות וידאו, ממש כמו מותגים גדולים ומוכרים. חשפו את המסרים השיווקיים שלכם לצופים הנכונים במחיר הנכון.

1. צרו סרטון וידיאו

אין צורך בהפקה טלוויזיונית גדולה מהחיים. צלמו בעצמכם! אם יש לכם תקציב – שכרו איש מקצוע. יצרו סרטון שמראה סיור בבית העסק שלכם או מציע טיפים חשובים לגולשים. הכי חשוב שתהיו עצמכם – זה עובד נפלא!

ספרו את הסיפור שלכם
אל תחשבו במונחים של סרט הוליוודי. יתרה מכך – אפילו אל תחשבו כיצד למכור את עצמכם. חשבו על טיפים מהירים של “כיצד עושים זאת” או על תגובות טובות של לקוחות שלכם. שמרו על סגנון אישי; תוכלו לקחת את המצלמה ולצלם את המוצרים שאתם הכי אוהבים.

2 synthroid medication. קדמו את הסרטון שלכם ביוטיוב

בעזרת True View אתם בוחרים את הקהל שחשוב לכם שיצפה בסרטונים שלכם. תשלמו רק כאשר הצופים בוחרים לצפות בסרטונים.

Google Adwords for Video
רכשו מודעות TrueView וסמנו את קהל המטרה שלכם. סמנו את הקהל על פי נושא, מילות מפתח או פילוח דמוגרפי:

א. היכנסו לכתובת הבאה: adwords.google.com/video והזינו את פרטי החשבון שלכם ב-Google

ב. בחרו את אזור הזמן (Time Zone) וסוג המטבע (אם השתמשתם בעבר ב-Google Adwords תוכלו לדלג על השלב הזה)

ג. תנו שם למסע הפרסום שלכם

ד. הגדירו תקציב יומי: כמה אתם מוכנים לשלם עבור הפרסום בכל יום

ה. הגדירו את המקום בו אתם רוצים שיצפו בסרטון שלכם (לדוגמה: ישראל) ואת השפה המדוברת בקרה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם

ו. בחרו בסרטון שכבר העלתם ליוטיוב: תוכלו לחפש סרטונים לפי שמות ערוצים, באמצעות הקלדת מילות מפתח או הקלדת URL, במידה ולא תייגתם את הסרטון

ז. כדי לבחור בוידאו המבוקש, פשוט לחצו בכל מקום בורה המציגה את הוידאו המתאים

ח. לאחר שבחרתם בוידיאו המתאים, יפתח חלון בשם “פורטים של מודעות”. ברירת המחדל תציג את המודעה בכל ארבעת הפורמטים:

– בחיפוש:

הסרטון המקודם יוצג לצד תוצאות החיפוש ביוטיוב באמצעות שימוש במילות מפתח. מודעת הוידיאו תופיע בגודל 90 X 640 פיקסלים או 70 X 300 פיקסלים, בהתאם למיקום המודעה בתוצאות החיפוש. תשלמו אך ורק כאשר גולשים יבחרו לצפות במודעה.

– בתוך שקופית:

הסרטון המקודם יופיע לפני סרטונים שאורכם עולה על 10 דקות, הן בתוך יוטיוב והן ברשת המדיה של גוגל. לפני שהסרטון הארוך ינוגן, לצופים תהיה אפשרות לבחור בסרטון מקודם אחד מתוך שלושה סרטונים מוצעים, או לחילופין לצפות בהפסקות פרסומות קבועות במהלך הצפייה בסרטון הארוך. תשלמו אך ורק כאשר גולשים יבחרו לצפות במודעה.

– בתצוגה:

הסרטון המקודם יופיע לצד תוכן אתר ברשת המדיה של גוגל. מראה הסרטון עשוי להשתנות בהתאם לפורמטי התצוגה וגדלי המודעות שבעלי האתרים תומכים בהם.

– מודעת סרטון זורם:

הסרטון המקודם יופיע לפני, במהלך או לאחר סרטונים ארוכים המוצגים ביוטיוב או ברשת המדיה של גוגל. הצופה רשאי לסיים ולצפות בסרטון המקודם לאחר חמש שניות,  אך המפרסם מחוייב בתשלום רק במידה והצופה צפה במודעה במשך 30 שניות או עד סופה – הקצר מבין שתי האפשרויות.

תוכלו לבחור ב”תנו לי לבחור” ולשלוט באילו רשתות יופיעו הסרטונים המקודמים (סרטונים של יוטיוב, רשת המדיה של גוגל או חיפוש ביוטיוב) ובאילו פורמטים להשתמש (בחיפוש, בתוך שקופית, בתצוגה או כמודעת סרטון זורם).

ט. הגדירו את מאפייני המודעה:תנו למודעה כותרת, תיאור ובחרו תמונה ממוזערת מתוך ארבע אפשרויות מוצעות; הזינו את כתובת אתר האינטרנט אליו תרצו שהגולשים שמקליקים על המודעה יופנו. כתובת האתר תופיע בפורמטים שונים, בהתאם לפורמט המודעה:

בתצוגה: כתובת האתר תוצג כשכבת על של טקסט על גבי הסרטון

– מודעת סרטון זורם: כתובת האתר תופיע בפינה הימנית התחתונה של הסרטון המוצג

תנו שם למודעה והקליקו על “שמור והמשך”.

י. בחירה ומיקוד: הגדירו את מטרות הקמפיין. הצעד הראשון הוא להגדיר את מחיר המקסימאלי שאתם מוכנים לשלם בגין הקלקה. את המחיר תוכלו לשנות בכל שלב בהמשך. כאשר תבחרו בעלות ההקלקה המקסימאלית, גוגל תציג לפניכם הערכה בנוגע לתקציב היומי שינוצל בפועל, כמות הצפיות החזויות ביום ומחיר ממוצע להקלקה. בהגדרת סוג הקהל תמצאו שתי קטגוריות:

– אנשים שצופים (“מקד לאנשים שצופים בתוכן”) מוגדרים ככאלו שצופים בסרטונים בתוך יוטיוב או ברשת המדיה של גוגל או אשר צופים באתרים ברשת המדיה של גוגל. אם אתם רוצים לחדד את קהל היעד שלכם, תוכלו לצמצם את האפשרויות באמצעות הגדרת מאפיינים דמוגרפיים (גיל ומין), מיקוד לפי נושאים וקטגוריות עניין. באפשרויות מתקדמות תוכלו לבחור להציג את המודעות שלכם בתוך אתרים מסוימים, לבנות רשימות שיווק מחדש ולציין מילות מפתח של תוכן בכדי לסנן את הסרטונים שבהם יופיעו המודעות.

– אנשים שמחפשים (“מקד לאנשים שמחפשים”) מחפשים סרטונים בתוך יוטיוב. בכדי להפעיל את האפשרות הזו, בחרו מילות מפתח שתרצו שכאשר גולשים יקלידו אותן בשדה החיפוש בתוך יוטיוב, הסרטון שלכם יוצג בתוצאות החיפוש.

יא. אם אין לכם עדיין חשבון ב-Google Adwords, תתבקשו להגדיר את פרטי החשבון שלכם. בחרו את הארץ שבה אתם מפרסמים, ציינו מידע אודות העסק שלכם והזינו פרטי כרטיס אשראי לחיוב.

יב. קישור חשבונות יוטיוב ו-Adwords: אחרי שהקמתם את קמפיין היוטיוב שלכם, ייתכן ותרצו לקשר בין מספר חשבונות קיימים. קישור חשבונות יאפשר לכם ליהנות ממספר יכולות של Google Adwords לוידיאו. כדי לעשות זאת, פשוט הקליקו על “חשבונות Youtube מקושרים” בצידו הימני של המסך. במסך שיפתח בחרו ב”קשר חשבון Youtube” והזינו את שם המשתמש והסיסמה של חשבון
ה-Google Adwords שמשויך לחשבון היוטיוב. כעת תוכלו לראות א חשבון היוטיוב בין כל החשבונות שלכם. אם תבחרו, תוכלו בכל רגע לבטל את הקישור שיצרתם.

by Yonatan Vissoker