בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה לקמפיינים. מעוצבים בהתאם למטרות הלקוח וממוקדי המרות.

קיימות המון מערכות אוטומטיות לבניית דפי נחיתה. ברמה הטכנולוגית יש המון פתרונות שניתן להשמיש כדי לייצר דפי נחיתה מבלי לדעת לכתוב קוד. בעינינו האתגר אינו טכנולוגי, כי אם שיווקי: הרבה מדפי הנחיתה אינם אפקטיביים מספיק.

כאשר מעצבים דף נחיתה, עוד לפני שבוחרים פלטפורמה לבניית הדף, חשוב להכין רשימה שכוללת התייחסות לנקודות מפתח שאתם כבעלי העסק או מנהלי הקמפיין, צריכים להתייחס אליהן ולתת להן ביטוי בדף:

מי קהל היעד שהדף פונה אליו?

אתם צריכים לדעת מי יראה את דף הנחיתה שלכם: נשים או גברים? מה טווח הגילאים של הקהל שלכם? באיזו שפה כדאי להתנסח כשפונים אל הקהל הזה? אילו תכנים נכון להגיש לו? 

איזו בעיה או קושי המוצר או השירות שלכם פותרים?

השירות או המוצר שלכם מספק מענה לצורך או בעיה אמיתית ונוכחת בחיי הגולשים בדף שלכם. אתם חייבים לדעת ולנסח בצורה בהירה ותמציתית את הבעיה של הגולשים שלכם כדי שתוכלו לנסח בצורה המדוייקת ביותר את הפתרון שאתם מציעים. המפתח להצלחה הוא ניסוח מדויק ככל האפשר של הקושי או הבעיה והפתרון. הדיוק מייצר בקרב הגולשים את התחושה שאתם אכן 'יצרני פתרונות' ושבידיכם הפתרון הנכון ביותר עבורם.

קבלו עכשיו הצעה לבניית דף נחיתה

מזה שנים אנחנו מנהלים קמפיינים שמניבים אלפי לידים ללקוחותינו. אנחנו מייצרים דפי נחיתה ייחודיים לכל לקוח כדי לייצר עבור הלקוחות שלנו מקסימים פניות במינימום תקציב.

השאירו פרטים ואנו נכין עבורכם הצעת מחיר מדויקת לבניית דף נחיתה שיענה על כל הדרישות שלכם וימקסם את ביצועי הקמפיינים שלכם בגוגל, פייסבוק או כל ערוץ שיווקי אחר. 

    הבליטו את תועלות המוצר או השירות שלכם וחברו אותם לבעיה של הגולשים

    התועלות של המוצר או השירות שלכם חסרות ערך אם הן אינן עונות לצורך של הגולשים. התייחסו אל עצמכם כאל רופאים האמורים לרשום את המרשם המדויק לתרופה עבור החולים היושבים מולם. המוצר או השירות שלכם הוא כמו תרופה שיש בה ערך ברור, ממשי ומיידי לצורך דחוף וברור של הגולשים.

    גרמו לגולשים שלכם להרגיש בטוחים

    הגולשים שלכם רוצים להשתכנע שהפתרון של המוצר או השירות שלכם הוא הפתרון הנכון עבורם. הם רוצים להרגיש שהם בידיים בטוחות. את הבטחון הזה אפשר לבנות בכמה אופנים:

    1. הצגת הוכחות ליעילות השירות או המוצר.
    2. התחייבות לעמידה לצד הלקוח בשעת הצורך: תמיכה טלפונית, זמינות גבוהה, התחייבות להחזר כספי וכן הלאה.
    3. ביקורות גולשים חיוביות.
    4. תוכן איכותי ומנוסח היטב הכולל התייחסות להיבטים שונים של המוצר או השירות.
    5. אזור שאלות ותשובות.
    6. שנות ותק / ניסיון.
    7. כמות לקוחות שנהנים מהמוצר או השירות.

    ספקו את המידע הנדרש, אך אל תבלבלו מדי את המח

    ישנן התייחסויות שונות להיקפי התוכן בעמודי נחיתה. יש הסוברים שעמודי נחיתה צריכים להיות ארוכים כאורך הגלות ולהציג שוב ושוב הוכחות והנעות לפעולה, ויש הסוברים שדפי הנחיתה צריכים להיות תמציתיים ככל הניתן כדי לייצר סקרנות בקרב הגולש ולא לספק את מלוא צרכיו כדי לגרום לו ליצור קשר.

    לדעתנו האמת תלויה בדרישות הקמפיין. כנקודת מוצא איננו דוגלים בדפי נחיתה ארוכים כתפיסה. אנחנו חושבים שהדפים צריכים להיות תמציתיים ככל הניתן, אך צריכים לכלול את כל הרכיבים ההכרחיים כדי להניע גולש ליצור קשר, כפי שצויינו לעיל.